Koszyk 0

000PLN

Brak produktów w koszyku.

Zwroty i Reklamacje

1) Postępowanie w przypadku niedziałającego produktu

W przypadku, kiedy zakupiony towar objęty jest gwarancją klient może skontaktować się z najbliższym autoryzowanym serwisem producenta. Lista dostępnych serwisów producenta  znajduje się w Karcie Gwarancyjnej danego produktu lub na stronie internetowej/ infolinii producenta.

Istnieje także możliwość zgłaszania niezgodności zakupionego towaru z umową (wadę fizyczną produktu) u Sprzedającego:

  • pisemnie na adres: ul. Jubilerska 10, 04-190 Warszawa;
  • w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@norauto.pl;
  • W przypadku reklamacji Montażu odpowiedniego zgłoszenia żądania można dokonać w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adresy wskazane przy danym Partnerze na stronie Sklepu Internetowego w zakładce „Centra partnerskie”.

Warunki zgłoszenia reklamacji

W momencie zgłaszania reklamacji należy przedstawić:

  • dowód zakupu produktu;
  • ważną i wypełnioną kartę gwarancyjną (tylko w przypadku reklamacji z tytułu gwarancji i jeżeli karta gwarancyjna została wydana przy zakupie);
  • szczegóły reklamacji (co i dlaczego reklamujemy, kiedy miało miejsce reklamowane zdarzenie, okoliczności uzasadniające reklamację) - w tym celu zalecamy wypełnienie właściwego formularza reklamacji dostępnego pod jednym z linków na dole tej strony;
  • reklamowany produkt (nie jest to konieczne w przypadku towarów o dużych gabarytach, np. pralka, lodówka).

Przebieg procesu reklamacji w Norauto Polska

Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.

W przypadku reklamacji z tytułu gwarancji termin 14 dni obowiązuje od momentu złożenia reklamacji w serwisie danego producenta.

2) Zwrot produktu - odstąpienie od umowy

Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład:

  • pisemnie na adres: ul. Jubilerska 10, 04-190 Warszawa;
  • w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@norauto.pl;

Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy oraz formularza reklamacyjnego możliwy do pobrania na dole strony.

W przypadku pytań i wątpliwości związanych z postępowaniem reklamacyjnym, zapraszamy do kontaktu mailowego pod adresem sklep@norauto.pl



Formularze można pobrać tutaj:



Uprzejmie informujemy, że w przypadku dostarczenia Towaru zawierającego wady fizyczne lub prawne, masz prawo do skorzystania z drogi postępowania reklamacyjnego, zgodnie z § 11 Regulaminu Norauto. Jednocześnie informujemy, że Zamawiający będący Konsumentem ma prawo skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji Towarów, m.in. poprzez złożenie po zakończeniu postępowania reklamacyjnego wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim działającym przy właściwym Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej. Rejestr podmiotów uprawnionych do pozasądowego rozpatrywania sporów prowadzi Prezes UOKiK, dostępny pod adresem https://www.uokik.gov.pl/rejestr_podmiot_uprawnionych.php. Konsument może także złożyć swoją skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne. Jednocześnie zwracamy uwagę, że do skorzystania z drogi pozasądowego załatwienia sprawy konieczna jest zgoda obu stron.

Powrót

Informacja o plikach cookie

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies, w celu dostosowania się do Twoich preferencji oraz w celu zapewnienia Ci wygody podczas przeglądania strony www.
Więcej w Polityce prywatności.

Ok, rozumiem.