Reklamacje

Norauto : Reklamacje

Serwis posprzedażowy

W Norauto umożliwiamy zgłoszenie reklamacji (gwarancja, rękojmia) w 39 sklepach stacjonarnych.


Zapewniamy, że okres gwarancji będzie systematycznie przedłużany o czas przestoju urządzenia oddanego na serwis gwarancyjny.


Postępowanie w przypadku niesprawnego produktu

W przypadku, kiedy zakupiony towar objęty jest gwarancją klient może skontaktować się z najbliższym autoryzowanym serwisem producenta. Lista dostępnych serwisów producenta znajduje się w Karcie Gwarancyjnej danego produktu lub na stronie internetowej producenta.


Istnieje także możliwość zgłaszania niezgodności zakupionego towaru z umową (wadę fizyczną produktu) u Sprzedającego:

  • Osobiście w oddziale stacjonarnym
  • W formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@norauto.pl
  • Pisemnie na adres: Norauto Polska ul. Jubilerska 10, 04-190 Warszawa

Warunki zgłoszenia reklamacji

W momencie zgłaszania reklamacji należy przedstawić:


  • dowód zakupu produktu
  • ważną i wypełnioną kartę gwarancyjną (tylko w przypadku reklamacji z tytułu gwarancji i jeżeli karta gwarancyjna została wydana przy zakupie);
  • szczegóły reklamacji (co i dlaczego reklamujemy, kiedy miało miejsce reklamowane zdarzenie, okoliczności uzasadniające reklamację) - w tym celu zalecamy wypełnienie formularza reklamacji dostępnego poniżej
  • reklamowany produkt

NI:/logo-SSL.JPG

Przebieg procesu reklamacji w Norauto Polska

Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.


W przypadku reklamacji z tytułu gwarancji termin 14 dni obowiązuje od momentu złożenia reklamacji w serwisie danego producenta.


NAPISZ DO NAS:

Korzystając z formularza kontaktowego wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Norauto Polska Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie, ul. Jubilerska 10, 04-190 Warszawa w celu realizacji odpowiedzi na przesłane przeze mnie pytanie. Wyrażenie zgody jest dobrowolne, w przypadku braku wyrażenia zgody zapraszamy do kontaktu telefonicznego 22 515 10 02. Administratorem Twoich danych zgodnie z art. 4 pkt. 7 RODO jest Norauto Polska Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Jubilerska 10, 04-190 Warszawa, tel.: 22 515 10 02, e-mail: sklep@norauto.pl. Więcej informacji na temat Administratora i przetwarzanych danych dostępne pod adresem: http://norauto.pl/rodo (czytaj dalej).

* pola wymagane

x

Dziękujemy za przesłaną wiadomość

Zgłoszenie zostało przekazane do naszego działu obsługi klienta. Odpowiadamy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 18:00, oraz w soboty w godzinach 9:00 - 16:00.