Zwroty

Norauto : Zwroty

Prawo do odstąpienia od umowy

Konsument, który zawarł umowę na odległość - poprzez serwis Norauto.pl może w terminie 30 dni odstąpić od zawartej umowy (zakupu) bez konieczności podania przyczyny.


Do zachowania terminu wystarczy wysłanie jednoznacznego oświadczenia przed jego upływem. Zwrot towaru powinien nastąpić nie później niż do 14 dni od momentu przesłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Zwrot nie dotyczy:
  • Produktów zamontowanych w serwisie
  • Przedsiębiorców nie posiadających statusu konsumenta
  • Realizacji specjalnych zamówień konsumenta

Postępowanie w przypadku odstąpienia od umowy

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone:

  • Osobiście w oddziale stacjonarnym (znajdź najbliższy oddział)
  • W formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@norauto.pl
  • Pisemnie na adres: Norauto Polska ul. Jubilerska 10, 04-190 Warszawa


Gdzie odesłać towar?

Dla wygody klientów Norauto oferuje dwie możliwości zwrotu artykułów:


  • Zwrot towaru wraz z dowodem potwierdzającym zakup w dowolnym sklepie stacjonarnym Norauto
  • Wysłać towar wraz z dowodem zakupu na adres ID Logistic Warehouse ul. Wiejska 4 96-320 Mszczonów z dopiskiem: "Norauto"
  • Towar należy odesłać na swój koszt


NAPISZ DO NAS:

Korzystając z formularza kontaktowego wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Norauto Polska Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie, ul. Jubilerska 10, 04-190 Warszawa w celu realizacji odpowiedzi na przesłane przeze mnie pytanie. Wyrażenie zgody jest dobrowolne, w przypadku braku wyrażenia zgody zapraszamy do kontaktu telefonicznego 22 515 10 02. Administratorem Twoich danych zgodnie z art. 4 pkt. 7 RODO jest Norauto Polska Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Jubilerska 10, 04-190 Warszawa, tel.: 22 515 10 02, e-mail: sklep@norauto.pl. Więcej informacji na temat Administratora i przetwarzanych danych dostępne pod adresem: http://norauto.pl/rodo (czytaj dalej).

* pola wymagane

x

Dziękujemy za przesłaną wiadomość

Zgłoszenie zostało przekazane do naszego działu obsługi klienta. Odpowiadamy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 18:00, oraz w soboty w godzinach 9:00 - 16:00.